Specjalista ds. inwestycji budowlanych

Specjalista ds. inwestycji budowlanych

Filed under: Tczew | Sprzedaż

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy Tymczasowej, jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy oferującej materiały budowlane w bardzo dobrym cenach w związku z dynamicznym rozwojem na Pomorzu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. inwestycji budowlanych

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
Rozwijanie produktów firmy na rynku budowlanym;
Pozyskiwanie nowych klientów inwestycyjnych;
Stałe monitorowanie rynku inwestycji budowlanych;
Pełne doradztwo, także techniczne, w kwestii obsługi inwestycji budowlanej dla klienta inwestycyjnego;
Realizacja planów sprzedażowych, przy wsparciu innych działów firmy;
Cykliczne sporządzanie planów i analiz z prowadzonej działalności;
Współpraca z innymi działami firmy;
Godne reprezentowanie klienta w terenie.

Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenie wyższe inżynierskie - mile widziane budownictwo;
2 - letnie doświadczenie w branży budowlanej na stanowiskach sprzedażowych (przedstawiciel, sprzedawca) lub w firmach wykonawczych (zastępca kierownika budowy, architekt itp.);
Znajomość prawa budowlanego niezbędna do prawidłowego wsparcia klienta;
Wysoka kultura osobista, dużo pozytywnej energii i samodzielności w podejmowaniu działań;
Prawo Jazdy kat. B;
Chęć do rozwoju rynku województwa pomorskiego z nastawieniem na Trójmiasto.

Nasz Klient oferuje:

Pracę o charakterze mobilnym (region pomorski);
Pracę w firmie oferującej dobrej jakości produkty w bardzo dobrych cenach;
Wynagrodzenie podstawowe + bardzo dobre prowizje (informacje do uzyskania na spotkaniu);
Pracę w trybie home- office, z dostępem do biura regionalnego na nowym stanowisku;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na eksponowanym stanowisku;
Niezbędne narzędzia pracy (nowy samochód służbowy, laptop, telefon);
Pracę w zespole osób nastawionych na sukces, ale nie zapominających o pozytywnym podejściu do życia;
Możliwość znacznego rozwoju zawodowego oraz finansowego.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".
Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )
« Specjalista ds. Jakości Dostawców
Pomocnik serwisanta/Częstochowa »