Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Filed under: Częstochowa | Obsługa klienta - Call Center
Finansowy SupermarketSpółka FinansowySupermarket.pl będący częścią Money.pl, do swojego zespołu w Częstochowie, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Częstochowa
Obowiązki:
pozyskiwanie i obsługa klientów; promowanie, doradztwo oraz sprzedaż produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl; udział w realizacji kampanii sprzedażowych; udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług.
Wymagania:
umiejętność budowania relacji z klientami; dobra dykcja, swoboda i płynność wypowiedzi; bardzo dobra obsługa komputera; kreatywność i samodzielność; odpowiedzialność i zaangażowanie; chęć rozwoju i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Mile widziane:
doświadczenie w branży finansowej, telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + system premiowy, dla osób uczących się możliwość ustalenia elastycznego grafiku; pracę w młodym i dynamicznym zespole, przyjazną atmosferę.