Specjalista ds. Obsługi Klienta (wsparcie techniczne) w języku niemieckim
Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center
Mówisz w języku miemieckim?Lubisz i cenisz sobie kontakty interpersonalne?
Chcesz pracować w przyjaznej, międzynarodowej firmie?
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie techniczne) w języku niemieckim
Lokalizacja: Warszawa
Zadania:
Kompleksowe - telefoniczne i mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim
Udzielanie informacji, rejestracja zgłoszeń od klientów
Prace administracyjne związane z projektem
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny
Conajmiej komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
Pozytywne nastawienie
Dobra dykcja
Odporność na stres
Gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy:
Profesjonalne szkolenie wstępne
Przyjemną atmosferę, w dynamicznym, optymistycznym zespole
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Elastyczne godziny pracy/ pełny etat/ umowa o pracę
Czekamy na Twoje CV!
lub wyslij swoje CV na adres:
[Apply online]
Znajdź nas na facebooku: https://www.facebook.com/interpermit
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833."
Inter-Permit Group Sp. z o.o.
Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 8626.