Specjalista ds. Obsługi Klienta (wsparcie techniczne) w języku niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta (wsparcie techniczne) w języku niemieckim

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center

Mówisz w języku miemieckim?
Lubisz i cenisz sobie kontakty interpersonalne?
Chcesz pracować w przyjaznej, międzynarodowej firmie?
Aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie techniczne) w języku niemieckim

Lokalizacja: Warszawa

Zadania:

Kompleksowe - telefoniczne i mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim
Udzielanie informacji, rejestracja zgłoszeń od klientów
Prace administracyjne związane z projektem

Wymagania:

Biegła znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny

Conajmiej komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
Pozytywne nastawienie
Dobra dykcja
Odporność na stres
Gotowość do pracy zmianowej

Oferujemy:

Profesjonalne szkolenie wstępne

Przyjemną atmosferę, w dynamicznym, optymistycznym zespole
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Elastyczne godziny pracy/ pełny etat/ umowa o pracę

Czekamy na Twoje CV!

lub wyslij swoje CV na adres:
[Apply online]

Znajdź nas na facebooku: https://www.facebook.com/interpermit

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833."
Inter-Permit Group Sp. z o.o.
Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 8626.
« Administrator IT (Linux i/lub Windows Server)
PROJEKTANT mebli kuchennych »