Specjalista do spraw systemów informatycznych - druga linia wsparcia (nr ref. 1013063103)
Filed under: Kraków | Internet - E-Commerce
Dla naszego Klienta, czołowego producenta rozwiązań softwarowych dedykowanych logistyce poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista do spraw systemów informatycznych - druga linia wsparcia
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
* Wykształcenie wyższe, kierunki informatyczne lub inne ścisłe
* Dobra znajomość języka angielskiego
* Dobra znajomość języka polskiego
* Umiejętność czytania i rozumienia kodu
* Generalna znajomość kwestii związanych z bazami danych (PostgreSQL, MySQL)
* Generalna znajomość zagadnień związanych z rozwiązaniami sieciowymi (VPN, HTTP, FTP, Proxy)
* Wysokie zdolności analityczne
* Mocno rozwiniętej zdolności kompleksowego rozwiązywania problemów
Pożądane:
* Znajomość Javy lub Pythona
* Znajomość języka rosyjskiego
* Doświadczenie na podobnym stanowisku
Obowiązki:
* Wsparcie klientów w dostarczaniu rozwiązań technicznych związanych z implementacją i rozwojem produktów firmy
* Koordynacja i wsparcie działań pierwszej linii wsparcia technicznego
* Rozwój i modyfikacja kodu po stronie klientów firmy
* Analiza działania systemu na podstawie dostarczonej dokumentacji i kodu źródłowego
* Realizowanie bieżącego wsparcia dla klientów w przypadku wystąpienia problemów technicznych
* Priorytetyzacja zadań
* Prowadzenie dokumentacji technicznej za pomocą narzędzi wewnętrznych
Oferujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i doświadczenia
* Możliwość zdobywania doświadczenia w firmie będącej liderem w swojej branży
* Pracę w międzynarodowym środowisku
* Ciekawe i różnorodne projekty
* Współpracę z globalnymi klientami i partnerami firmy
* Atrakcyjny pakiet socjalny (benefity zdrowotne, sportowe itd.)
* Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
* Jasny i przejrzysty system premiowy i ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Numer referencyjny: ref1013063103 W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy podać numer referencyjny.