Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim
Filed under: Warszawa | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta
G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT i telekomunikacja, finanse i bankowość, media, outsourcing procesów biznesowych. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski oraz zagranicą. Obecnie dla jednego z naszych klietów, międzynarodowej niemieckiej firmy z branżu IT poszukujemy Specjalisty z językiem niemieckim.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim
Miasto: Warszawa
Region: mazowieckie
Numer ref.: WAW/GER/HD
Zakres obowiazków:
Obsługa klientów międzynarodowych (kontakt mailowy oraz telefoniczny)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, ich klasyfikacja oraz rejestracja w systemie
Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu IT i połączeń internetowych
Wymagania wobec Kandydata:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min.B2/C1) i angielskiego
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Znajomość obsługi komputera
Nasz Klient oferuje:
Umowę o pracę
Szkolenia techniczne i miękkie
Pracę w międzynarodowym środowisku
Bogaty pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".