Specjalista ds. Wsparcia Szkoleń Sieci Agencyjnej
Filed under: Warszawa | Human Resources
Udział w realizacji projektów szkoleniowych i działaniach edukacyjnych dla sieci sprzedażyWsparcie Trenerów poprzez prowadzanie wybranych bloków szkoleń ofertowych, produktowych i wstępnych
Tworzenie i aktualizacja e-learningowych szkoleń produktowych, procesowych, rozwojowych i innych
Archiwizowanie dokumentacji poszkoleniowej oraz procesowej
Obsługa procesu rekrutacji kandydatów na Doradców Biznesowych
Tworzenie, współtworzenie i opiniowanie dokumentów wsparcia kanału sprzedaży B2B
Regularne raportowanie działań z zakresu powierzonych obowiązków
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w tworzeniu programów szkoleniowych tradycyjnych i e-learningowych
Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń (szkolenia produktowe, sprzedażowe, rozwojowe)
Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania relacji
Samodzielność i kreatywność
Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza: Excel, Word, Power Point)
Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej mile widziane
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Współpracę na podstawie umowy o pracę
Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
Możliwość rozwoju zawodowego oraz ciekawą pracę w entuzjastycznym i zgranym zespole
Udział w innowacyjnych projektach realizowanych w Spółce
Dobrą atmosferę i otwartość na Twoje pomysły czy proponowane rozwiązania