Konsultant Helpdesk z językiem angielskim i włoskim

Konsultant Helpdesk z językiem angielskim i włoskim

Filed under: Szczecin | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta

G-Force jest firmą rekrutacyjną zajmującą się dostarczaniem specjalistycznych usług w obszarze rekrutacji stałych i outsourcingu. Wspieramy naszych klientów w pozyskiwaniu i doborze najlepszych specjalistów na rynku polskim i rynkach zagranicznych.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów - jednego z liderów w sektorze BPO (Business Process Outsourcing), poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant Helpdesk z językiem angielskim i włoskim

Zakres obowiązków:

Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu IT i połączeń internetowych
Telefoniczny kontakt z klientem anglojęzycznym i włoskojęzycznym
Poszukiwanie adekwatnych rozwiązań w obsłudze zakupionych urządzeń i połączeń sieciowych

Oczekiwania wobec Kandydata:

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i włoskiego
Dobra obsługa komputera
Zdolność analitycznego myślenia
Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne

Nasz Klient oferuje:

Umowę o pracę na czas nieokreślony
Ciągły kontakt z językiem
Specjalistyczne szkolenia przygotowujące do pracy na oferowanym stanowisku
Możliwość ciągłego rozwijania i podnoszenia kwalifikacji
Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, ubezpieczenia grupowe)

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )
« Pracownik magazynu
Technik jakości »