Technology - Application Support Engineer (L3)

Technology - Application Support Engineer (L3)

Filed under: Łódź | IT

Accenture is a global management consulting, technology services and outsourcing company, with more than 336,000 people serving clients in more than 120 countries. Combining unparalleled experience, comprehensive capabilities across all industries and business functions, and extensive research on the worlds most successful companies, Accenture collaborates with clients to help them become high-performance businesses and governments. The company generated net revenues of US$30.0 billion for the fiscal year ended Aug. 31, 2014. Its home page is

Technology - Application Support Engineer (L3)

Challenges:
Pickup incident escalations from Level 2 Support
Perform in-depth technical and business analysis of incidents (Root Cause Analysis, Incident grouping)
Fix incidents, pass fixes back Level 2 Support
Manage Incidents within the required SLA parameters
Support Level 2 in testing of problem resolutions
Drive continuous improvement of support team quality and efficiency

Requirements:
Highly developed interpersonal and communication skills (both oral and written)
Analytical Thinking and problem-solving
Open and quick to learn new technologies and tools
Availability for partial shift work
Experience in application maintenance
Basic understanding of ITIL
Ability to work under pressure
Ability to travel to other Accenture location for first 6 months
3-5 years of development/maintenance experience
Knowledge in at least one of the following areas: Mainframe, Teradata, SAS, Oracle, SAP (SAP ECC, SAP BW, SAP BO & SAP Bank Analyzer) Datastage, Hyperion, Oracle or Java
Experience in the Banking Industry, especially Risk & Compliance will be a strong plus

Our offer:
Challenging work for both Polish and foreign customers (with possibility to work abroad)
Clearly defined career path
Extensive training and certification programs (ITIL, Prince2, PMP, Oracle, Microsoft, Java, IBM, SAP and more)
Flexible working hours
Attractive benefits package

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Accenture Sp. z o.o. lub inny podmiot grupy Accenture w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy Accenture Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-121, przy ul. Siennej 39, lub innego podmiotu grupy Accenture, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy Accenture, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania."
Accenture nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, lub jakiegokolwiek inne kryterium niedopuszczalne na podstawie polskiego prawa.
« Przedstawiciel Handlowy
KONSULTANT INFOLINII TECHNICZNEJ - Kraków (O) »