starszy specjalista do spraw architekt biznesowy ZSIN

starszy specjalista do spraw architekt biznesowy ZSIN

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177428

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista

do spraw architekt biznesowy ZSIN

w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

ul. Wspólna 2

00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Analizuje i monitoruje procesy biznesowe realizowane przez ZSIN w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów.Przygotowuje dokumentację przetargową dotyczącą zamówień publicznych związanych z budową i rozwojem ZSIN oraz bierze udział w postepowaniach o zamówienia publiczne w celu zapewnienia rzetelnego, prawidłowego i zgodnego z przepisami toku postępowania przetargowego.

Przygotowuje dokumentację przetargową dotyczącą zamówień publicznych związanych z budową i rozwojem ZSIN oraz bierze udział w postepowaniach o zamówienia publiczne. W zakresie tym współpracuje z CODGiK przy tworzeniu ZSIN - uzgadnia rozwiązania techniczne i dokumentację przetargową.

Udziela wyjaśnień w zakresie wymagań biznesowych ZSIN na wystąpienia Wykonawców zewnętrznych realizujących zadania związane z projektem ZSIN - Faza II.

Planuje i koordynuje pod względem organizacyjnym prace wykonawcy ZSIN pod kątem przyjętego harmonogramu i zakresu oraz nadzoruje proces rozliczeń finansowych. Wspiera proces w zarządzania ryzykiem, jakością, komunikacją i konfiguracją w Projekcie ZSIN - Faza II.

Przygotowuje założenia analityczne oraz wymagania funkcjonalne ZSIN w celu wdrożenia ich podczas realizacji projektu ZSIN - Faza II.

Obsługuje proces związany z rozwojem ZSIN na kolejne lata, w tym w szczególności proces pozyskania środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz proces opracowania i realizacji Rządowego Programu Rozwoju ZSIN na lata 2015-2030.

Organizuje spotkania robocze w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności odnoszących się do prac związanych z tworzeniem ZSIN w celu koordynacji realizowanych zadań.

Uczestniczy w procesie legislacji poprzez opiniowanie i udział w uzgodnieniach dotyczących aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.

- Wyjazdy służbowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.

- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe geodezyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków, w tym 1 rok w administracji geodezyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Dyrektywy INSPIRE wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz przepisami powiązanymi.

Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.

Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Umiejętności analityczne.

Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.

Samodzielność i inicjatywa.

Umiejętność organizacji pracy własnej.

Umiejętność współpracy.

Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Wymagania dodatkowe

Znajomość metodyki Togaf.

Znajomość notacji BPMN.

Znajomość standardu UML 2.0.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje.

Termin składania dokumentów: 2016-02-09

Miejsce składania dokumentów:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

ul. Wspólna 2

00-926 Warszawa

z dopiskiem "Ogłoszenie nr 177428 - starszy specjalista KN/EGB/ZSIN/2.3"

Inne informacje:

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.

Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).

Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.

Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.

Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki - przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
« Kontroler Jakości
Mechanik samochodowy - Norwegia »