starszy specjalista do spraw architekt biznesowy ZSIN
Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177428Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw architekt biznesowy ZSIN
w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Analizuje i monitoruje procesy biznesowe realizowane przez ZSIN w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów.Przygotowuje dokumentację przetargową dotyczącą zamówień publicznych związanych z budową i rozwojem ZSIN oraz bierze udział w postepowaniach o zamówienia publiczne w celu zapewnienia rzetelnego, prawidłowego i zgodnego z przepisami toku postępowania przetargowego.
Przygotowuje dokumentację przetargową dotyczącą zamówień publicznych związanych z budową i rozwojem ZSIN oraz bierze udział w postepowaniach o zamówienia publiczne. W zakresie tym współpracuje z CODGiK przy tworzeniu ZSIN - uzgadnia rozwiązania techniczne i dokumentację przetargową.
Udziela wyjaśnień w zakresie wymagań biznesowych ZSIN na wystąpienia Wykonawców zewnętrznych realizujących zadania związane z projektem ZSIN - Faza II.
Planuje i koordynuje pod względem organizacyjnym prace wykonawcy ZSIN pod kątem przyjętego harmonogramu i zakresu oraz nadzoruje proces rozliczeń finansowych. Wspiera proces w zarządzania ryzykiem, jakością, komunikacją i konfiguracją w Projekcie ZSIN - Faza II.
Przygotowuje założenia analityczne oraz wymagania funkcjonalne ZSIN w celu wdrożenia ich podczas realizacji projektu ZSIN - Faza II.
Obsługuje proces związany z rozwojem ZSIN na kolejne lata, w tym w szczególności proces pozyskania środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz proces opracowania i realizacji Rządowego Programu Rozwoju ZSIN na lata 2015-2030.
Organizuje spotkania robocze w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności odnoszących się do prac związanych z tworzeniem ZSIN w celu koordynacji realizowanych zadań.
Uczestniczy w procesie legislacji poprzez opiniowanie i udział w uzgodnieniach dotyczących aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Wyjazdy służbowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków, w tym 1 rok w administracji geodezyjnej
pozostałe wymagania niezbędne:
Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Dyrektywy INSPIRE wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz przepisami powiązanymi.
Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.
Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Umiejętności analityczne.
Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Samodzielność i inicjatywa.
Umiejętność organizacji pracy własnej.
Umiejętność współpracy.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wymagania dodatkowe
Znajomość metodyki Togaf.
Znajomość notacji BPMN.
Znajomość standardu UML 2.0.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje.
Termin składania dokumentów: 2016-02-09
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem "Ogłoszenie nr 177428 - starszy specjalista KN/EGB/ZSIN/2.3"
Inne informacje:
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki - przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.