Helpdesk z j. francuskim

Helpdesk z j. francuskim

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center

Poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego do firmy która jest uznanym dostawcą
rozwiązań IT dla sektora finansowego.

Wsparcie techniczne w j. francuskim
(lokalizacja: Warszawa)

Zadania:

Kontakt z użytkownikami końcowymi systemu (przez telefon, e-mail)
Logowanie i zarządzanie wnioskami
Wsparcie i pomoc użytkownikom, dokonywanie wstępnej oceny i diagnozowanie problemów
Analiza potencjalnych problemów i zdarzeń
Raportowanie do systemu

Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)
Zainteresowanie nowinkami technicznymi
Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
Komunikatywność, orientacja na Klienta

Oferujemy:

Międzynarodową atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego
Prywatną opiekę medyczną
Stabilne warunki pracy umowa o pracę po okresie próbnym
Miłą, zespołową atmosferę pracy



Jeżeli nie spełniasz oczekiwań podanych w ofercie, a znasz języki obce - aplikuj do naszej bazy kandydatów [Apply online]
Prowadzimy szereg rekrutacji z językami obcymi!

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833." Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 8626
« Product Manager (maszyny pakujące)
Programista .NET – Warszawa »