Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Filed under: Warszawa | Doradztwo-Konsulting
Jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi KlientaNationale-Nederlanden będziesz:
obsługiwać telefonicznie i e-mailowo Klientów firmy,
udzielać informacji o produktach i usługach,
realizować dyspozycje Klientów,
współpracować z innymi departamentami w firmie.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania?:
znajomości zasad obsługi Klienta,
doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
wysokiej kultury osobistej,
umiejętności słuchania innych,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet szkoleń, uzyskanie szerokiej/praktycznej wiedzy w dziedzinie ubezpieczeń i emerytur, współpracę ze specjalistami i ekspertami w zakresie ubezpieczeń inspirującego szefa i duże pole do popisu, pracę w biurze na Powiślu od poniedziałku do piątku, szeroką ofertę benefitów (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię dodatków pozapłacowych).