Manager grupy Call Center

Manager grupy Call Center

Filed under: Kraków | Obsługa klienta - Call Center

Polski HR A-Trybut S.A to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego HR S.A.
Polski HR- A-Trybut S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Manager grupy Call Center

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:
- Nadzorowanie i zarządzanie zespołem telefonicznych konsultantów obsługi klienta
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów jakościowych,
- Wdrażanie nowych pracowników,
- Organizowanie i rozliczanie czasu, a także przygotowanie grafików pracy podległych pracowników,
- Raportowanie do Kierownika Projektu.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:
- Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem ( minimum rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołu)
- Doświadczenie w pracy w call center
- Umiejętność delegowania zadań
- Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość technik negocjacji, coachingu
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu

Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałe wynagrodzenie + premie
- Ciekawą prace w rozwijającym się zespole
- Rozwój zawodowy ( szkolenia)
- Pracę w centrum Krakowa

Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do wysyłanie CV na adres: [Apply online]
« Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego
Opiekun Klienta Instytucjonalnego (administracja rządowa, urzędy) - Kielce »