Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego (B2B)

Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego (B2B)

Filed under: Warszawa | Tłumaczenia

Quendi Language Services to innowacyjna firma świadcząca usługi translatorskie i wydawnicze dla sektora korporacyjnego (B2B) w Polsce i Unii Europejskiej. Zapraszamy na www.quendi.pl

Zadania:

- obsługa klientów biznesowych i indywidualnych

- zarządzanie zleceniami i tłumaczeniami

- rozliczanie i fakturowanie wykonanych zleceń
- organizacja pracy tłumaczy

- administracja biura

Wymagania:

- komunikatywność i wysoka kultura osobista

- umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji

- pewność siebie, elastyczność w działaniu i rzetelność

- profesjonalna telefoniczna obsługa

- biegła obsługa komputera (MS Office Word, Excel, szybkie pisanie)

- umiejętność pracy pod presją czasu (zarządzanie czasem, zorientowanie na zadania)

- j. angielski komunikatywny (w mowie i piśmie)

- zdolności matematyczne (biegłe liczenie)

- mile widziane osoby z kierunków związanych z administracją lub pracami biurowymi.



Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,

Rozwój zawodowy w obszarze zarządzania projektami i klientami.

Pracę w młodym i ambitnym zespole ludzi, którzy stale się rozwijają i są niezwykle chętni do pomocy,

Uczestnictwo w szkoleniach merytorycznych.
« Sales Officer (nr ref. WS/12/14)
General Customer Service with German »