Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego (B2B)
Filed under: Warszawa | Tłumaczenia
Quendi Language Services to innowacyjna firma świadcząca usługi translatorskie i wydawnicze dla sektora korporacyjnego (B2B) w Polsce i Unii Europejskiej. Zapraszamy na www.quendi.plZadania:
- obsługa klientów biznesowych i indywidualnych
- zarządzanie zleceniami i tłumaczeniami
- rozliczanie i fakturowanie wykonanych zleceń
- organizacja pracy tłumaczy
- administracja biura
Wymagania:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji
- pewność siebie, elastyczność w działaniu i rzetelność
- profesjonalna telefoniczna obsługa
- biegła obsługa komputera (MS Office Word, Excel, szybkie pisanie)
- umiejętność pracy pod presją czasu (zarządzanie czasem, zorientowanie na zadania)
- j. angielski komunikatywny (w mowie i piśmie)
- zdolności matematyczne (biegłe liczenie)
- mile widziane osoby z kierunków związanych z administracją lub pracami biurowymi.
Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,
Rozwój zawodowy w obszarze zarządzania projektami i klientami.
Pracę w młodym i ambitnym zespole ludzi, którzy stale się rozwijają i są niezwykle chętni do pomocy,
Uczestnictwo w szkoleniach merytorycznych.