Informatyk - Helpdesk
Filed under: Warszawa | IT
Instytut Lotnictwa poszukuje osoby na stanowisko:IINFORMATYK - HELPDESK
Zakres obowiązków wspieranie użytkowników w systemach biurowych, projektowych, instalacja i konfigurowanie systemów operacyjnych z rodziny Windows, Linux i Mac OS X, przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń.
Kwalifikacje wykształcenie o profilu informatycznym (ewentualnie w trakcie studiów) bardzo dobra znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego, bardzo dobra znajomość systemów klienckich Windows XP , 7, 8.1, znajomość zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych, dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (2007, 2010, 2013), umiejętność rozwiązywania problemów z PC, drukarkami i urządzeniami sieciowymi, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zrozumienie tekstów technicznych związanych z pracą.
Pożądane cechy kandydata dokładność i terminowość wykonania powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność i dokładność w pracy, zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego, wysoka kultura osobista.
Mile widziane podstawowa znajomość systemów serwerowych Windows Serwer 2008/2012, znajomość systemów klienckich Linux i Mac OS X, znajomość środowiska domenowego Active Directory, doświadczenie na stanowisku Helpdesk.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów, nowoczesne narzędzia pracy, możliwość rozwoju zawodowego, otwartą i przyjazną atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV w języku polskim na adres
Aplikacja powinna zawierać poniższą klauzulę:
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Lotnictwa z siedzibą w Warszawie na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926) w celu rekrutacji, a także przyszłych procesów rekrutacji.
Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.