starszy specjalista do spraw ds. rozliczeń wydatków przeznaczonych na pracowników IP POIiŚ w zakresie wynagrodzeń

starszy specjalista do spraw ds. rozliczeń wydatków przeznaczonych na pracowników IP POIiŚ w zakresie wynagrodzeń

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177664

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista

do spraw ds. rozliczeń wydatków przeznaczonych na pracowników IP POIiŚ w zakresie wynagrodzeń

w Biurze Kadr i Szkolenia

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Część etatu

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

--Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 00

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

obsługa kadrowa m.in. nawiązanie, trwanie, rozwiązanie stosunku pracy, ustalanie prawa i wymiaru urlopu wypoczynkowego i innych uprawnień pracowniczych ze stosunku pracy obsługiwanych pracowników MKIDN,

współudział w opracowaniu IW IP/OSZIK oraz innych dokumentów/instrukcji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania IP,

przygotowanie dokumentacji niezbędnej, podczas kontroli projektów POIiŚ i POPT przez instytucje zewnętrzne,

archiwizacja dokumentacji projektowej w obrębie działań Biura w zakressie POPT w starym i nowym okresie programowania dla obsługiwanych pracowników MKIDN,

przygotowanie miesięcznych zetawień wydatków poniesionych przez Operatora Programu na wynagrodzenia osobowe pracowników wraz z pochodnymi w zakresie budżetu zadaniowego MF EOG PL 08 oraz MF EOG PL 09 dla celów Finansowych Raportów Okresowych.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca pod presją czasu, w razie potrzeby praca poza siedzibą urzędu oraz w nietypowych godzinach. - podejmowanie decyzji w warunkach stresu,

- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- praca na parterze,

- budynek nieprzystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,

- brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających

pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej przy wdrażaniu programów unijnych

pozostałe wymagania niezbędne:

rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego, zorientowanie na osiąganie celów.

obsługa urządzeń specjalistycznych (w tym programy kadrowo-płacowe), umiejetności analityczne, pozytywne podejście do klienta, inicjatywa, skuteczna komunikacja.

znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawa kodeks pracy, ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, znajomość przepisów dot. funduszy europejskich, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, wiedza z zakresu podnoszenia kwalifikacji pracowników służby cywilnej.

Wymagania dodatkowe

studia podyplomowe z obszaru wdrażania programów unijnych,

znajomość języka angielskiego na poziomie A2,

wiedza z zakresu zasad sporządzania opisów stanowisk pracy i wartościowania.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie świadectw pracy

kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego:

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-22

Miejsce składania dokumentów:

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Biuro Podawcze

ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (022) 42-10-284

Inne informacje:

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozptrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.15).

Dokumenty w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
« Przedstawiciel handlowy ds. samochodów
Developer PHP - PHP 5, OOP, SQL »